+48 788 773 636 • Wrocław, Czajkowskiego 75/7 • kontakt@cdit-razem.pl
Psycholog
Paulina Garczyńska
Ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie
SWPS we Wrocławiu, a swoje kompetencje pogłębiała na studiach
podyplomowych z zakresu praktycznej diagnozy psychologicznej,
przygotowania pedagogicznego dla psychologów oraz psychologii transportu z
elementami psychodiagnostyki.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała, współpracując z przedszkolami
terapeutycznymi oraz integracyjnymi, gdzie pracowała głównie z dziećmi w
spektrum autyzmu. Specjalizuje się w diagnozie psychologicznej oraz wsparciu
psychologicznym dla dzieci, młodzieży i ich rodziców. Jej praca koncentruje się
również na poradnictwie psychologicznym, pomagając w rozwiązywaniu
problemów emocjonalnych i wychowawczych.
Prowadzi również terapię psychologiczną dzieci, w której łączy różnorodne
metody terapeutyczne dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego
dziecka. W trosce o jak najlepsze efekty terapeutyczne, stale podnosi swoje
kwalifikacje, uczestnicząc w licznych szkoleniach, konferencjach i studiach
podyplomowych.
Posiada również dodatkowe kwalifikacje z zakresu: komunikacji alternatywnej
(AAC) – wspierającej dzieci mające trudności w komunikowaniu się,
Sensoplastyki® – innowacyjnej metody pracy z dziećmi, która rozwija ich
kreatywność i zmysły, Treningu Umiejętności Społecznych (TUS)
–pomagającego dzieciom w nauce i rozwijaniu relacji społecznych.
Fizjoterapeutka, Terapeuta Integracji Sensorycznej
Magdalena Haron
Ukończyła studia magisterskie w Wyższej Szkole Fizjoterapii z siedzibą we Wrocławiu na kierunku: fizjoterapia. Dodatkowo jest terapeutką integracji sensorycznej, a prywatnie mamą Hani i Kuby.
Na co dzień pracuje w „Wolnej Szkole w Domaszczynie” w której sprawuję opiekę nad najmłodszymi dziećmi, prowadzi zajęcia z sensoplastyki oraz towarzyszy dzieciom w poznawaniu świata.
W Centrum Diagnozy i Terapii „RaZem” zajmuję się terapią integracji sensorycznej oraz diagnozowaniem procesów integracji sensorycznej.
Przeprowadzając diagnozę jak i prowadząc terapię dodatkowo wykorzystuję swoją wiedzę z zakresu fizjoterapii co pozwala mi szerzej spojrzeć na dziecko. Swoją pracę wykonuję z dużym zaangażowaniem, a podczas spotkań dbam o komfort moich podopiecznych.
Psycholog
Katarzyna Trzosek
Ukończyła studia psychologiczne na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy zawodowej. Swoje doświadczenie zdobyła współpracując z żłobkami, przedszkolami, szkołami podstawowymi, poradnią
zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży, pracowniami badań psychotechnicznych, poradnią psychologiczną, sądami. Posiada uprawnienia do badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu, medycyny pracy oraz osób posługujących się bronią. Pełni funkcję biegłego sądowego z zakresu psychologii przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu.
Stale poszerza swoje kwalifikacje poprzez udział w studiach podyplomowych, konferencjach, szkoleniach. Umiejętności i wiedzę zdobytą podczas szkoleń wykorzystuje w praktyce. Aktualnie uczestniczy w czteroletniej szkole psychoterapii
poznawczo – behawioralnej Uniwersytetu SWPS pod kierownictwem dr hab. Agnieszki Popiel i dr Ewy Pragłowskiej.
W swojej pracy kieruje się kodeksem etycznym zawodu psychologa oraz terapeuty poznawczo- behawioralnego.
Psycholog, Trener umiejętności psychospołecznych
Joanna Szuszkiewicz
Trener umiejętności psychospołecznych, life coach, profilaktyk, psycholog,
mgr inż. środowiska
Specjalizuję się w pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi i młodzieżą, prowadząc warsztaty rozwojowe i profilaktyczne oraz indywidualne konsultacje: redukcja stresu, regulacja emocji, efektywna komunikacja, relacje rówieśnicze, samoocena, wybór szkoły, uzależnienia behawioralne.
Uczę również zabiegane i zmęczone mamy dbać i troszczyć się o siebie, dbać o swój dobrostan, podnosić jakość swojego życia, odreagowywać napięcia i się rozluźniać. Pomagam
im uwierzyć w siebie, w swoje możliwości, realizować swój potencjał, pracując w oparciu o mocne strony i talenty. Pomagam w rozwiązywaniu ich problemów, pokazuję im, że mają
nieograniczony zasób możliwości. Wspieram, motywuję, inspiruję w procesie zmiany.
W swojej pracy wykorzystuję wiedzę z nurtu RTZ (racjonalna terapia zachowań), TSR (terapia skoncentrowana na rozwiązaniach). Systematycznie pogłębiam wiedzę z zakresu
treningu, pracy z grupą, komunikacji, inteligencji emocjonalnej, profilaktyki zdrowia psychicznego, rozwoju osobistego oraz psychologii poprzez udział w szkoleniach, warsztatach, studiach i konferencjach. Podczas warsztatów, pracuję na procesie grupowym metodami aktywnymi, wykorzystując między innymi odkrycia neurodydaktyki.
Przeprowadziłam ponad 2500 h szkoleniowych i 300 h coachingu indywidualnego.
Moje mocne strony w pracy z Klientami: moja wiedza i doświadczenie, umiejętność aktywnego słuchania, indywidualne podejście do klienta, uważność, autentyczność, empatia, zaangażowanie.
Praktykuję uważność, uwielbiam taniec, rozmowy, spacery wzdłuż morza oraz podróże.
Moje motto: Odważ się być SOBĄ, dbaj o SIEBIE i rób to, co KOCHASZ.
Pedagog specjalny
Urszula Kwaśnica – Zielińska
absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Pedagog specjalny, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej ( od maja 2022r – także w koncepcji SensiMotor Trauma), certyfikowany specjalista metody SAS.
Od 1997 r. pracuje z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi. Zainteresowania zawodowe: fizjologiczne i psychologiczne uwarunkowania rozwoju dziecka, diagnoza i terapia dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju, zaburzenia
przetwarzania słuchowego. Moje spojrzenie na pacjenta ma charakter holistyczny, fascynuje mnie przenikanie rytmów różnych modalności, ich wzajemne zależności.
W Neuroakustycznym Treningu Mózgu SAS cenię wykorzystanie dźwięku do regulowania fal mózgowych co wspomaga harmonizowanie napięcia mięśniowego, pobudzenia i hamowania, koordynacji ruchowej, funkcji wykonawczych i wielu innych problemów.
Integracja Sensoryczna
Izabela Żuchowska
Diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej oraz pedagog z wieloletnią praktyką w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych. Zwolenniczka alternatywnych metod edukacji inspirowanych między innymi pedagogiką Marii Montessori, Planem Daltońskim, teorią ruchu rozwojowego oraz opartych na relacji nurtów pedagogicznych. Ukończyła liczne kursy m.in. porozumienia bez przemocy, pozytywnej dyscypliny i pedagogiki Jaspera Juula. Pasjonatka neurobiologii i neurodydaktyki.
Pracuje z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z trudnościami w nauce i zagrożonych wykluczeniem społecznym. Zwolenniczka indywidualnego podejścia do edukacji i terapii w przyjaznym i bezpiecznym środowisku, pełnym szacunku, wsparcia i akceptacji. W swojej praktyce pedagogicznej i terapeutycznej dąży do wzmacniania samodzielności, wiary w swoje możliwości i rozwój zainteresowań dzieci i młodzieży.